۴ پاسخ

سلام عزیزم واسه تیغه بینی که آنومالی کوچیک زده بود شما سلفری دادین؟چون مشکل شمارو داشتم

من راجع به بهمن خیلی تحقیق کردم خوب بود منتها دکترم گیر داده عرفان نیایش🤦🏻‍♀️

4بهمن هم باز وقت زایمانمه توهمون بیمارستان

سلام من بیمارستان ولیعصر ونک زایمان سزارین اورزانسی کردم عالیه رسیدگی

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد