سلام عزیزم واسه تیغه بینی که آنومالی کوچیک زده بود شما سلفری دادین؟چون مشکل شمارو داشتم
من راجع به بهمن خیلی تحقیق کردم خوب بود منتها دکترم گیر داده عرفان نیایش🤦🏻♀️
4بهمن هم باز وقت زایمانمه توهمون بیمارستان
سلام من بیمارستان ولیعصر ونک زایمان سزارین اورزانسی کردم عالیه رسیدگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.