۳ پاسخ

شیاف

من توی ۳۸ هفته ام .
اها ممنون اره گفتن سوراخ کنم بزارم

من تا حالا استفاده نکردم ولی خانم هایی که تو گهواره گذاستن بیشترشون با سوزن سوراخ میکنن و وارد واژن میکنن .
الان چند هفته و چند روزی ؟

سوال های مرتبط