۴ پاسخ

خودش اکی‌میشه
منم‌تو هفته های پایین اینطوری بودم
بعد دیگ خودش اکی شد

منم ۲۴ هفته رفتم دور شکم دخترم کوچیک بود دکترم ال ار ژنین داد هفته ۲۸ رفتم اوکی شده بود

سلام ب منم گفتن .همین قرص هارو بهم داده ک دارم میخورم شنبه باید مجددا برم سونو بدم

ال ارژنین و لیدی میل و کوالی فول خوردم اوکی شد

سوال های مرتبط