این دستمال مرطوب پینو روگرفتم ببینم چجوریه

تصویر
۱۱ پاسخ

من یه بار استفاده کردم خوب بود

عالی

من استفاده کردم ضد حساسیتش راضی بودم و هستم

من اول وی‌کر داشتم، بعدش مای بیبی
اون مدت مادرم بچه رو تمیز میکردن، میگفتن مای بیبی خیلی بهتره
منم خودم از دستمال مرطوب مای بیبی راضی ترم، مخصوصا مدل جدیدش
عالیه
البته من همیشه میشورمش فقط خونه بقیه استفاده میکنم

بعدش بیا بگو ببینیم چطوره

من از همون روز اول ک به دنیا اومد همین رو استفاده میکنم تا الان
البته بیشتر اوقات با آب میشورم اما همیشه این دستمال رو میخرم

من خیلییییی کم پیش میاد دستمال مرطوب استفاده کنم
ولی روزای اول ک نینی ب دنیا اومده بود از این دستمال استفاده میکردم
خوب بود واقعا

عزیزم میسوزونه پوستو با یه بار استفاده مولفیکس بخر خوبه

من استفاده کردم خوبه

من که راضی نیستم ازش

سعی کن با پنبه تمییزش کنی

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۵ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی