۱۰ پاسخ

چون همه هفته ها تقریبا یکیه و تو این هفته ها فقط وزن مهمه😁

اول درد و تهوع بعد سرکلاژ و طول سرویکس الآنم وزن از 35هفته ب بعد استرس زایمان و پارگی کیسه آب کلی استرس کشیدیم کدب اینجا رسیدیم

چون انقدر توی بارداری سختی کشیدیم که نمیخایم وقتی به دنیا اومد به خاطر وزن کمش هم غصه و بخوریم و اذیت بشیم
خواهر من بچش دنیا اومدنی ۲۵۰۰ بود الانم که شش ماهشه خیلی ریزه اندازه یه بچه ی سه چهار ماهست

تا چند روز پیش طول سرویکس بود الان وزن نینی منکه زیاد بهش فکر نمیکنم😆

دقیقا😂

خب خیلی مهمه بچه باید وزنش نرمال باشه مادر اذیت میشه

سلام کسی هست توهفته ۳۴ لکه بینی داشته ولی طبیعی بود حرکات جنین هم خیلی زیاد محکم

چون تو هفته ی وزن گیریتونه😁

من ب تنها چیزی ک فکرنمیکنم وزنشه

چون تا ب دنیا بیان قراره دهنمون سرویس شه
من امروز مردم و زنده شدم دیگه نمیدونم چ کنم

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان مامان پناه🩷 مامان مامان پناه🩷 ۳ ماهگی
مامان ماهور ♥💗 مامان ماهور ♥💗 ۱۰ ماهگی
مامان ماهسو مامان ماهسو روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد