به وقت بستن نینی مون🩷🧿

تصویر
۹ پاسخ

خیریت

ای جونم انشالله بسلامتی

به دل خوش


سرهمی نباید بیمارستان بپوشی
و کلا تا افتادن ناف سر همی نباید پوشید

وای منم باید ببندم دیگه.ولی چون استرس میگیرم نبستمش هنوز🥲🥲

به سلامتی ❤️

اوووخی😍🥹بسلامتی بغلش کنی

ایشاالله بسلامتی عزیزمم

مبارک باشه با دل خوش❤️❤️❤️

چه ست بیمارستانش قشنگه از پیج گرفتی؟

سوال های مرتبط

مامان 🩵دیاکو مامان 🩵دیاکو ۳ ماهگی