به وقت شستن لباسایی نینی خیلی حس خوبی بود 🤭🩷🩷

تصویر
۶ پاسخ

بسلامتی عزیزم یدونه خشک کن کمه دوتا بزار برای بیمارستان

ننه چ حس شیرینیه ایشالا بسلامتی دل خوش استفاده کنه

به دل خوشی

الهی بسلامتی بپوشی نینی جان

به دلخوشی تنش کنی

ای جانم انشالله بسلامتی تنش کنی

سوال های مرتبط

مامان ستیلا خانوم🩷 مامان ستیلا خانوم🩷 ۳ ماهگی
مامان مامان پناه🩷 مامان مامان پناه🩷 ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ونهم بارداری