طول سرویکسم ۳۲ خوبه؟

۴ پاسخ

استراحت کن گلم انشالا به سلامتی پشت سر میذاری

واسه من ۳۰ همین الان یهویی استرس گرفتم😬

برای منم ۳۲🙁

بالای ۳۰ خوبه عزیزم ولی استراحتت روبیشتر کن از این پایین تر نیاد

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۴ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌وششم بارداری