طول سرویکسم ۳۲ هست الان ۱۴ هفتم خطرناکه آیا؟

۹ پاسخ

بالای ۳۰ اوکیه

خوبه ولی سعی کن استراحت کنی ک نیاد پایین
و مرتب چک کن

من ۱۶ هفته شکمی ۳۳ بودم

باید مرتب چک کنی

ن ولی رعایت کن نیاد زیر ۳۰

خطرناک نیست ولی خیلی مراقبت کن پایین تر نیاد

شکمی چک کردی یا واڗینال؟

اگه پابین نیاد خوبه، مراعات کن استراحت کن.

من 18 هفته انومالی42 بود
21هفته شد 26 ،فوری سرکلاژ شدم

برا من واژینال 31 شد گفت تا انومالی پایین نیاد مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان بردیا کوچولو مامان بردیا کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۴ ماهگی
مامان آنیساوآوینا ♥️ مامان آنیساوآوینا ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری