۵ پاسخ

خوبه

استراحت شیاف توالت فرنگی و پرهیز از پله میبره بالا سرویکسو

کمه. من ۱۳ هفته ۳۷ بود. الان سرکلاژ شدم

من هفته 20 سرویکسم 30 بود، دمتر شیاف داد دیگه ثابت شد پایینتر نیومد گفت همین اوکیه رعایت کن تا ماه بعد بازم بیا بررسی کنم، شما هم کار زیاد نکن استراحت کن فعلا پایین نیست خوبه

ن خوبه کم نیست

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۴ ماهگی
مامان آنیساوآوینا ♥️ مامان آنیساوآوینا ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری