۴ پاسخ

استراحت کن شباف بزارجدی بگیرکارنکن سرپانباش وقت استراحتت هرچقدربیشترباشه بهتره

مال منم ۳۳بود ولی با استراحت می‌ره بالا سر دخترم هم ۳۳انومالی شده بود ۳۵

برامن تو ۱۳هفته زده ۴۲
چجوریه ینی؟

منم ۱۸هفته طول سرویکسم۳۰بوده هنوز نرفتم دکتر نمیدونم ب مشکل میخورم یا ن

سوال های مرتبط

مامان آنیساوآوینا ♥️ مامان آنیساوآوینا ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌وهفتم بارداری