بچه ها تو سونو ان تی ۱۲هفته و ۳روز طول سرویکسم ۳۱بود کمه؟یا طبیعیه؟

۷ پاسخ

مال من ۳۴ سعی میکنم بیشتر استراحت کنم و هفته ای یکی ام امپول پروژسترون میزنم

عزیزم جنسیت هم بهت گفتن؟؟ منم میخوام تو ۱۲ هفته و ۳ روز برم

منم 31زده بود دکتر گفت خوبه

من تو بارداری قبلیمم ۳۳ بود تو انومالی
اصلا بهم نگفت استراحت و اینا
تازه ورزشم میرفتم

من استراحت مطلق کردم لب مرزی
یعنی فقط برای سرویس بهداشتی بلند میشدم
نمی نشستم
همش دراز کش
مصرف شیاف

خوبه استراحت داشته باش ولی
تا انومالی پایین تر نیاد

نه خوبه منم ۳۲ بود

سوال های مرتبط

مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سامیار🩵 ساحل🩷 مامان سامیار🩵 ساحل🩷 ۴ ماهگی
مامان مامان نوتلا🧸🩵 مامان مامان نوتلا🧸🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد