سلام خانما من تو آن تی طول سرویسکم ۳۱بود خطرناکه؟

۴ پاسخ

خوبه یکمم استراحت کن

عزیزم خطرناک نیست ولی اگر استراحت نکنی ممکنه پایین بیاد ..من ان تی ۳۲, بود استراحت نکردم انومالی ۳۰ شد و مجبور شدم سرکلاژ کنم
توالت فرنگی استفاده کن .. پیاده روی ممنوع.. استراحت مطلق.و شیاف پروژسترون اینا عالیه اگر میخوای عمل نکنی

خیلی پایین

نه ۳۱ خوبه دیگه . زیر ۲۶ ممکنه خطرناک باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بردیا کوچولو مامان بردیا کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حُسین💙🧿✨️ مامان حُسین💙🧿✨️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گلابی مامان گلابی هفته بیستم بارداری