خانوما ۱۸ هفتم طول سرویکسم ۳۰ هست خوبه یا بد؟

۴ پاسخ

من انتی۳۰ بودم😭

پایینه ولی اگ استراحت مطلق بشی میره بالا ب سرکلاژ نیاز نیست من مراعات نکردم سرکلاژ شدم با سرویکس ۲۸

عزیزم اصلا نگران نباش استرس نداشته باش از سه به بالا عدد خوبی هست ولی سعی کن که بیشتر استراحت کنی راه نرو پله بالا پایین نشو از توالت فرنگی استفاده کن رابطه نداشته باش خیلی باید احتیاط کنی چون لب مرزی

لب مرزی استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌وششم بارداری