من انتی۳۰ بودم😭
پایینه ولی اگ استراحت مطلق بشی میره بالا ب سرکلاژ نیاز نیست من مراعات نکردم سرکلاژ شدم با سرویکس ۲۸
عزیزم اصلا نگران نباش استرس نداشته باش از سه به بالا عدد خوبی هست ولی سعی کن که بیشتر استراحت کنی راه نرو پله بالا پایین نشو از توالت فرنگی استفاده کن رابطه نداشته باش خیلی باید احتیاط کنی چون لب مرزی
لب مرزی استراحت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.