۷ پاسخ

۳۰خوبه که

من از انومالی فهمیدم ۳۰ شدم کلا استراحت هستم 😥

منم هم هفته تو هستم دیروز بودم سونو گفت ۳۳ هس گفت خوبه ۳۰ هم خوبه حتما دیگه

یکم پایینه سعی کن کار سنگین نکنی و رابطه نداشته باش من تو ۲۰ هفته سونو دادم ۲۹ بود فعلا گفتن رعایت کن

بنظرم خوبه ولی استراحتتو بیشتر کن

نه برا منم همونه

استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان ماهوین مامان ماهوین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی