۸ پاسخ

عزیزم منم ان تی 31بودانومالی 32نمیدونم خطرناکه یان من تاامروزنمیدونستم که بایدبیشترباشه دکترمم چیزی نگفت گفت همه چی خوبه میشه رابطه هم داشته باشی

سی لب مرزه
سعی کن استراحت کن کارای سنگین. نکنی

منم ۳۰ هستم
نگران نباش شیاف بزار استراحت کن

شکمی یا واژینال؟لب مرزی استراحت کن کار سنگین نکن اگه دکترت شیاف داده سرموقع بذار

من ۲۸ بود سرکلاژ کردم دیروز سونو دادم شده بود ۳۰

شنیدم خانوما قبلا گفته بودن کمه
سونو چیزی نگفت بهت؟
حتما به دکترت بگو ممکنه بگه استراحت بیشتری داشته باشی یا شیاف بنویسه
اگه استراحت کنی بیشتر میشه طول سرویکست

نزار از 30 بیاد پایین تر
استراحت کن رابطه نداشته باش شیاف بزار پله نیا و برو پیاده روی نکن

دکترت چی گفت

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان روهام مامان روهام هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دِلا 🎀🤍 مامان دِلا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری