برو سرکلاژ کن ریکس نکن
استراحت داشتي از انومالي تا الان؟
مال من ان تی، 35آنومالی34شد 27هفته33.رعایت نکنی میاد پایین زبر 30هم خوب نیی
من ۳۳ بودم برام ذو هفته بعد سونو نوشته انجام بدم
زیر ۳۰ خطرناکه استراحت کن میره بالا
توانتی چندبودی
برای منم توانتی ۳۱بودگفت ۲هفته دیگ برومجددسونوبدع
من طول سرویکسم شده ۳۱دکترگفت باید حتما استراحت کنی که پایین تر نیاد چون خطر داره
لب مرزه باید استراحت کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.