خانما طول سرویکسم ۳۰ شده اشکال نداره

۹ پاسخ

برو سرکلاژ کن ریکس نکن

استراحت داشتي از انومالي تا الان؟

مال من ان تی، 35آنومالی34شد 27هفته33.رعایت نکنی میاد پایین زبر 30هم خوب نیی

من ۳۳ بودم برام ذو هفته بعد سونو نوشته انجام بدم

زیر ۳۰ خطرناکه استراحت کن می‌ره بالا

توانتی چندبودی

برای منم توانتی ۳۱بودگفت ۲هفته دیگ برومجددسونوبدع

من طول سرویکسم شده ۳۱دکترگفت باید حتما استراحت کنی که پایین تر نیاد چون خطر داره

لب مرزه باید استراحت کنی

سوال های مرتبط

مامان دِلا 🎀🤍 مامان دِلا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان قندنباتم مامان قندنباتم ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری