خانما هفته ۱۸ طول سرویکسم ۳۰، خوبه یا نه؟

۱۲ پاسخ

۳۰ شکمی ؟ باید استراحت کنی اگه ثابت بمونه خوب

سر مرزه مراقبت کن

چرا از ان تی تا الان اینقدر پایین اومده

هفته ۲۵ دوباره رفتم سونو شده بود ۲۹

برو دکتر برات شیاف مینویسه استراحت نسبی هم داشته باش دقیقا منم اینجوری بودم

تو انتی چند بود مگه؟

من ۳۰ بودم پساری گذاشتم لب مرزه

شیاف بزار حتما خوبه الان استراحت نسبی داشته باش باز دوهفته بعد برو چکش کن

بیشتر استراحت کن اگه همینجوری بمونه خوبه نباید کمتر از ۳۰بشه

خوب نیس بدم نیس
منم ۳۰ هستم شیاف میزنم و استراحت میکنم کمتر نشه

من 31 بودم دکترم گفت لب مرزی

نه استراحت کن بالا ۳۰ باید باشه پایین بیاد سرکلاژ لازمه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان بچه جون مامان بچه جون روزهای ابتدایی تولد