۳ پاسخ

منم ۱۸ هفته ۳۳ شکمی بودم دکترم گفت خوبه

مال من 33بود دکترم گفت خوبه

شکمی یا واژینال

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری