۷ پاسخ

من ۱۸هفته و یک روز ۲۱۳گرم بود

ماله منم همی قدرا بود اما سرویکسم تکون نخورده بود

عه عزیزم منم ۱۸ هفته و ۲ روزم

سلام خانوما جنسیت جنین ریطی به ضربان قلب داره

اره خوبه منم 18 هفته 3 روز بودم 240 بود دکترم گفت خوبه

اره.

آره عزیزم خیلی هم عالیه من ۲۳۰ بود

تصویر

سوال های مرتبط

مامان شهریار و پناه مامان شهریار و پناه ۱۰ ماهگی
مامان الیاس  💙🥰 مامان الیاس 💙🥰 ۸ ماهگی
مامان پسرم♥️ مامان پسرم♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فربد 🐣 مامان فربد 🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد