برا منم ۳۴ هست دکترم گف عالیه
من ۳۱.۵ هست
اره عالیه
اره عزیزم خوبه ولی رعایت کن که کم نشه
پیاده روی نکن، از توالت فرنکی استفاده کن،خم و راست زیاد نشو، جارو نکش
سرپا ایستادن زیاد هم باعث میشه طول سرویکست کم بشه پس رعایت کنی مشکلی پیش نمیاد✅
من 32 بودم با سونو واژینال
بهم گفت باید ماهی دیگه تکرار بشه
آره عزیزم عالیه
خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.