امروز آنومالی داشتم طول سرویکسم ۳۴ بود بنظرت خوبه یا نه؟

۸ پاسخ

عزیزم من انتی ۳۵ بودم و توی ۱۶ هفته اومد ۲۴ سرکلاژ شدم
خیلی باید رعایت کنی
اصلا چیز سنگین بلند نکن پله نرو
نشست و برخاست نکن
روی زمین نشین
توالت فرنگی استفاده کن
بیشتر دراز بکش

من ۳۵ بودم دکتر گفت رعایت کنم خوبه خیلی عالی نیست.. بار سنگین بلند نکن تا میتونی استراحت کن

مراقبت کن پایین نیاد

خوبه عالی

برا منم ۳۳ بود و دکتر چیزی نگفت

خیلی خوبه

اره خوبه

عالی

سوال های مرتبط

مامان دخترم👼🏻💖 مامان دخترم👼🏻💖 هفته بیستم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌وسوم بارداری