عزیزم من انتی ۳۵ بودم و توی ۱۶ هفته اومد ۲۴ سرکلاژ شدم
خیلی باید رعایت کنی
اصلا چیز سنگین بلند نکن پله نرو
نشست و برخاست نکن
روی زمین نشین
توالت فرنگی استفاده کن
بیشتر دراز بکش
من ۳۵ بودم دکتر گفت رعایت کنم خوبه خیلی عالی نیست.. بار سنگین بلند نکن تا میتونی استراحت کن
مراقبت کن پایین نیاد
خوبه عالی
برا منم ۳۳ بود و دکتر چیزی نگفت
خیلی خوبه
اره خوبه
عالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.