خوبه انشاءالله که پایین نیاد واسه من با استراحت مطلق اومد پایین😔
سونو شکمی داری یا واژینال برای سرویکس چون میگن شکمی انگار خطا داره
خوبه عزیزم
نذار بیاد زیر ۳۰
رعایت کن
مثلا پله ممنوع
کار سنگین ممنوع
غصه ممنوع
استرس ممنوع
رعایت کنی خوبه عزیزم
منم ۳۳ بود
من 22بود سرکلاژ شدم مواظب خودت باش
خوبه
ولی سعی کن پایین تر نیاد
خوبه زیر ۳۰ بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.