امروز انومالی دادم طول سرویکسم ۳۵ بود خوبه یا کمه ؟؟

۷ پاسخ

خوبه انشاءالله که پایین نیاد واسه من با استراحت مطلق اومد پایین😔

سونو شکمی‌ داری یا واژینال برای سرویکس چون میگن شکمی انگار خطا داره

خوبه عزیزم
نذار بیاد زیر ۳۰
رعایت کن
مثلا پله ممنوع
کار سنگین ممنوع
غصه ممنوع
استرس ممنوع
رعایت کنی خوبه عزیزم

منم ۳۳ بود

من 22بود سرکلاژ شدم مواظب خودت باش

خوبه
ولی سعی کن پایین تر نیاد

خوبه زیر ۳۰ بده

سوال های مرتبط

مامان رستا 🩷 آرتا 🩵 مامان رستا 🩷 آرتا 🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری