خدا رو شکر امروز رفتم سونو واژینال طول سرویکسم ۳۵ بود
۳۵

خوبه دیگه

۱ پاسخ

اره میگن خوبه ولی باز ب خودت فشار نیار

سوال های مرتبط

مامان دخترم👼🏻💖 مامان دخترم👼🏻💖 هفته نوزدهم بارداری
مامان رستا 🩷 آرتا 🩵 مامان رستا 🩷 آرتا 🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری