لب مرز هس
برا منم ۳۱
دکترم گفت پایینه برو شیاف بذار ۳ هفته بعد دوباره اندازه بگیریم حالا بعد اون دوبار لک دیدم ولی هنو باس شیاف بذارم
آره منم ۳۰ بودم
اتفاقا دکترم گفت همه چیت عالی هه عالی برو خوش بگذرون
نه دارویی نه شیافی نه استراحت چیزی
منم نمیدونسم طولش کمه که از اینجا دیدم کمه
درد چیزی هم ندارم
لکه بینی هم ندارم
فقط ترشح بی ادبی هه
زیر ۳۰ نباید باشی. استراحت ۸۰ درصدی داشته باش. تاپیک منو بخون تجربه خودمو توضیح دادم
باید استراحت کنی خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.