خانما طول سرویکسم واژینال ۳۱ شده،خطرناکه؟

۱۳ پاسخ

برای منم همینه.
دکتر گفت اکیه نگران نباش زیاد

آمپول و شیاف هم حتما بزن

استراحت کن

مراقب باش دیگ استراحت کن ک پایین تر نشه

منم٣٩بودم شدم ٣٣ از شانس بدم دكتر تعطيل فعلا مجبورم استراحت كنم تا برم دكتر ببينم چي ميگه خيلي ميترسم منم🤦🏻‍♀️

نه خوبه نیاز ب سرکلاژ نیست ب شرطی ک استراحت کنی

نه خطرناک نیست استراحت مطلق کن سرویسم زیاد فشار نیار به خودت
پله بالا پایین نکن خم و راست نشو زودی میاد بالا

نه خوبه که ۳۱

برامنم شکمی ۳۰بود سونو واژینال نوشته خیلی نگرانم اون کمتر باشه

میشه بپرسم شکمی چندبود که واژینال ۳۱

۳۱ خیلی خوبه

نه خوبه .فعلا بیشتر استراحت کن بیشتر از این نیاد پایین

قبلش چند بود؟

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا هفته بیست‌ونهم بارداری