برو سونو واژینال عزیزم منم شنبه رفتم شکمی ۳۱شد
دیروز واژینال حالت عادی ۳۷ زور که میزدم ۳۵بود
استراحت داشته باش ک خدایی نکرده سرکلاژی نشی.خم و راست نشو
برامنم سونو قلب بود ۳۵نمیفهمیدم سرویکس چیه تا دلت بخواد پیاده هرجاه میرفتم آنتی شده ۳۱,دکترگفت استراحت کن الان مث خر پشیمونم کاش راه نمیرفتم
استراحت کن گلم استرس نداشته باش
بنظر من 1۰روز دیگه چک کن اومد پایین سرکلاژ کن ریسک نکن
چطور انقد پایین اومده خب ؟☹️
جای مختلف سونو دادی ؟
استراحت کن دگ پله نرو سنگینی بلند نکن راهم زیاد نرو تا بره بالا
پایین ۳۰ خطر داره عزیزم
استراحت کنی میره بالا الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.