خانما ۱۸ هفته و دو روز وزن ۲۴۰ خوبه؟

۸ پاسخ

عزیز اکو قلبم رفتی؟

اره منم همون موقع رفتم ۲۳۵

آره عزیزم من ۲۲۰ بود

اره خوبه گلم

اره اوکیه

اره عزیزم من ۱۸هفته ۴ روز ۲۶٠ بود

عالی من ۱۸و ۵ روز بودم ۲۶۰ بود

اره عالیه برا من انومالی ۲۰۴ بود

سوال های مرتبط

مامان شهریار و پناه مامان شهریار و پناه ۱۰ ماهگی
مامان الیاس  💙🥰 مامان الیاس 💙🥰 ۷ ماهگی