با مصرف پروژسترون میره بالا اصلا نگران نباش برای من ان تی ۳۵ بود انومالی ۴۵ شد به خودت استرس وارد نکن
ازع كمه من انتي ٣٥ بودم انومالي ٤١ شدم
اشتراحت كن دراز بكش شياف پروژسترون استفاده كن و رابطه نداشته باش
منم 32 بود 20 روز پیش دکتر شیاف و امپول داد و استراحت
من انومالی ۳۶ بودم ۲۰ هفته شدم ۳۲😪
آره منم انومالی ۳۲ بودم استراحت کن شیاف بزار
استراحت و شیاف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.