بچه ها طول سرویکسم دیروز۳۲بود کمه؟؟؟
چیکار کنم بره بالا

۶ پاسخ

با مصرف پروژسترون میره بالا اصلا نگران نباش برای من ان تی ۳۵ بود انومالی ۴۵ شد به خودت استرس وارد نکن

ازع كمه من انتي ٣٥ بودم انومالي ٤١ شدم
اشتراحت كن دراز بكش شياف پروژسترون استفاده كن و رابطه نداشته باش

منم 32 بود 20 روز پیش دکتر شیاف و امپول داد و استراحت

من انومالی ۳۶ بودم ۲۰ هفته شدم ۳۲😪

آره منم انومالی ۳۲ بودم استراحت کن شیاف بزار

استراحت و شیاف

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سوین🥹🧿💕 مامان سوین🥹🧿💕 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لوبی🎀 مامان لوبی🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری