بنام خدا استراحت
انومالی شده بود ۳۰ دو هفته استراحت مطلق بودم شد ۳۳ همچنان بیشتر استراحتم خیلی کم کار انجام میدم
شیاف بزن
استراحت کن خم راست زیاد نشو
پله هم خوب نیست
من استراحت کردم ۳۲ بود الان شده ۳۸
بالا که نمیره ولی با استراحت مطلق دیگه پایین نمیاد
من استراحت کردم از خونه بیرون نرفتم هرکار بگی کردم ولی نرفت بالا و سرکلاژشدم
ااگه خیلی پایینه ک استراحت مطلق فرنگی استفاده کن پله نرو
چنده سرویکست
استراحت میکنید ؟ اگه زیاد فعالیت میکنید بهتره استراحت مطلق باشی خودمم نمیدونم از تجربه های بقیه گفتم عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.