۴ پاسخ

من 🤞🏻 چهارشنبه
دل تو نیستم

من شنبه اس
استرس ندارم فقط ناراحتم چرا انقد دیر ساک خودمو جمع کردم😑

وایبی بسلامتی زایمان کنید کی میشه نوبت منم بشه ❤️😍😍😍

من شنبه نه استرس ندارم

سوال های مرتبط