سلام
خوب الهی شکر منم زایمان کردم یک نیم بعد ظهر

۱۱ پاسخ

بسلامتی گلم

مبارکه عزیزم قدمش مبارک پر از برکت

بسلامتی گلم قدمش برات پر از خیرو خوشی باشه

به سلامتی عزیزم انشاءالله خوش قدم باشه

بسلامتی عزیزم قدمش پرخیروبرکت باشه

سزارین دوم درد ندارع؟

خداروشکر❤️

خداروشکر ایشالله بسلامتی قدم نو رسیده مبارک زایمان خوبی داشتی؟

خداراشکر قدمش خیر باش سزارین یا طبیعی ؟

سلام آخیش بسلامتی عزیزم انشالله پر روزی و خوش قدم باشه سایتون مستدام برا ماهم دعا کن بسلامتی زایمان کنیم

هورا خودارو شکر🥺🥰

سوال های مرتبط

مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان مامان جیرجیرک مامان مامان جیرجیرک ۱۲ ماهگی