نی نی من دیگه لگد نمیزنه فقط خودشو سفت میکنه عادیه؟؟؟؟

۶ پاسخ

طبیعیه نگران نباش
منم تو بارداری قبلیم بخاطر اینکه جاش کم بود فقط کش و قوس میداد خودشو
جا نداره ک لگد بزنه طفلی فقط حالتهاش مثه خستگی درکردن میمونه ک باعث میشه فشار بیاره ب دیواره شکم

نی نی منم همش خودشو سفت میکنه

آره عزیزم دیگه الان لگداش کم میشه چون جاش تنگ شده فقط حرکت داره وخودشوگاهی وقتاسفت میکنه

اره عزیزم نترس عادی از این ب بعد

بله چون جا نداره دیگه فقط یه کش و قوس میده خودشو

نه ب نظرم عادی نیس چن روزه بگد نمیزنه؟؟
اخه اتفاقا میگن حرکتاش مهمه

سوال های مرتبط