قبلش اسهال یبوست تب یا سرما خوردگی نداشته؟
پسرع منم تب کرده پاشو ک تکون میدع گریع مکنع زیادم سبک نیس خدایی😑
سه تا دخترای من هم تب کردن هم دررررد شدید داشتن
پسرمم هنوز نزدم ببینم چطوریه ولی احتمال زیاد مث آبجیاشه
برو خداروشکر کن که بیقراری و گریه نمیکنه خواهر😄
اخی عزیزم🥲🥲
من هنوز واکسن یک سالگیشو نزدم🤦🏻♀️چله افتاده بهش لعنتی
بچه یک هفته بعد واکسن سه روز تب ۴۰ درجه گرفت روز سوم کل بدنش دونه ریخت بیرون و زود هم خوب شد
دکترش گفت اثر بعد واکسن بوده
دختر من که دوبار بهش پاراکید دادم الان ۵روز گذشته از واکسنش تب نکرد خداروشکر ولی سرما خورده 😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.