۸ پاسخ

قبلش اسهال یبوست تب یا سرما خوردگی نداشته؟

پسرع منم تب کرده پاشو ک تکون میدع گریع مکنع زیادم سبک نیس خدایی😑

سه تا دخترای من هم تب کردن هم دررررد شدید داشتن
پسرمم هنوز نزدم ببینم چطوریه ولی احتمال زیاد مث آبجیاشه

برو خداروشکر کن که بی‌قراری و گریه نمیکنه خواهر😄

اخی عزیزم🥲🥲

من هنوز واکسن یک سالگیشو نزدم🤦🏻‍♀️چله افتاده بهش لعنتی

بچه یک هفته بعد واکسن سه روز تب ۴۰ درجه گرفت روز سوم کل بدنش دونه ریخت بیرون و زود هم خوب شد
دکترش گفت اثر بعد واکسن بوده

دختر من که دوبار بهش پاراکید دادم الان ۵روز گذشته از واکسنش تب نکرد خداروشکر ولی سرما خورده 😢

سوال های مرتبط