۴ پاسخ

من میخورم 😅 بیمارستان گفت بخور بی حسی از تنت بره بیرون

من دیشب خوردم تا صبح دهنم سرویس شد اینقد که دلدرد شد بچه

نخور دکتر به من گفت باعث نفخ میشه

بخورید ولی شبا نباشه که بچه بی قراری کنه

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان محمدحسین🫀👼🏻 مامان محمدحسین🫀👼🏻 ۲ ماهگی
مامان امیررضاامیرعباس مامان امیررضاامیرعباس ۱۳ ماهگی
مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی