۴ پاسخ

من هر دفعه ای میخورم از اولم میخوردم

به اندازه بخور چون شنیدم‌کافئین زیاد تو دوران شیر دهی خوب نیست

دیگه الان ضرری نداره که عزیزم

من خوردم و میخورم

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی
مامان نی نی ناز🤍 مامان نی نی ناز🤍 ۱۱ ماهگی