۵ پاسخ

ضرر داره بچه هم بی خواب میکنه

سلام عزیزم چن روزس نوزادت نفخ خالی کنی میتونی بخوری

من نسکافه زیاد میخورم

اره بیشتر بیدار میمونه

آره کافیین خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۴ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۵ ماهگی
مامان آیهان و پناه مامان آیهان و پناه ۱۲ ماهگی