۶ پاسخ

من گاهی حس میکنم سمت چپ و راست رحمم میخواد پاره بشه انقدر فشارمیاره

درد زایمانه برامنم اینجوری شروع شد تا زایمان کردم

راستی یکم سشوار گرم هم بگیر
اگه با گرم نگه داشتن دیدی که خوب نشد
هرچی خواستی بگو بهم

سرد نگه ندار اصلا
اگه کیسه آب گرم داری یا کلیه بند حتما بپوش
چون واسه زایمانم که زوده اگه بگیم درد اونه
قدیمی ها همیشه با چادر میبستن

عزیزم‌بنظرم برو بیمارستان احتمالا وقتشه

گلم نکنه وقت زایمانته؟دردت میگیره و ول میکنه؟

سوال های مرتبط