۴ پاسخ

من از اول نان دادم مشکلی باهاش نداره یبوست هم‌نگرفت
اپتامیل دارن از داروخونه ها جمع میکنن

نان شیرخشک قدیمی من خیلی قبولش دارم نظری شخصیم با احترام به بقیه

من به بچم بیومیل یک میدم خود بیمارستان داد و هیچ مشکلی باهاش ندارم خداروشکر

طعم گیگوز عالیه

اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی