خانما قبل ان تی چه کارهایی باید انجام بدیم

۴ پاسخ

خانما من که طاقت نیاوردم امروز باز رفتم سونو تعیین جنسیت....🤦‍♀️🤣 از پس همه میگفتن ممکنه دکتر درصدی که گفته اشتباه باشه...
گفت پسره بهم...همون درصدی که گفته بود😍😍

هیچی یه آبمیوه. بخور تا نووبتت بشه

صبحونه بخور به من گفت سه لیوان آبم بخور چیزیم که جنین دوس داره حالا یا شیرینی یا ترشی با خودت ببر

هیچ فقط مثانه ات باید نیمه پر باشه قبلش چیز شیرین بخور که بچت بیدار باشه برای آزمایشت هم نیازنیس ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کیان کوشولو🩵 مامان کیان کوشولو🩵 ۸ ماهگی