۳ پاسخ

پودر گالاکتومید بهتره لیدی میله اونم طعم وانیل

من همرو خوردم .بستگی به زایقه داره من اول موزی بعد کاکائو دوست‌داشتم

من کاکائویی دوست داشتم باشیرخوشمزه بود..موزی ووانیلی دوست نداشتم...توت فرنگی نخوردم..ولی کاکائویی مثل شیر کاکائو میشه خوشمزست

سوال های مرتبط

مامان نورا💫 مامان نورا💫 ۹ ماهگی
مامان ماهور مامان ماهور ۱۴ ماهگی