سلام بچه ها أين درسته شكمتون ببينن

تصویر
۹ پاسخ

اره درسته

آره درسته مال من سمت راست بود خواهرم سمت چپ

اره درسته مال من سمت چپی بود

دیگه تا اینقدر بشه ده دفعه سونو شده

برامن دختر بود درست بود

نبابا من سر دخترم شکمم عین شکم پسر بود

والا برا من اصلا خط نداشت

از کی این خط مشخص میشه

بله من پسر دارم دقیقا سر پسرم یه خط بزرگ افتاده بود از بالا تا پایین

سوال های مرتبط

مامان گوگولی مامان گوگولی هفته دهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق 💝💖💝 مامان فندق 💝💖💝 ۳ ماهگی
مامان هلن ماهلین مامان هلن ماهلین ۱ ماهگی
عارفه✨️ عارفه✨️ قصد بارداری
دریا🌊🐚 دریا🌊🐚 قصد بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته یازدهم بارداری
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته یازدهم بارداری