۶ پاسخ

سلام من ازاول بارداری همینجوری شدم.اگ اذیتی یقرص فاموتیدین بخور

خب نخور خاصیتی نداره

اگه خیلی دلتون خواست سعی کنید تا جایی که میتونید چایی کمرنگ بخورید

میتونی نخوری

نخور😐🤭

خب نخور

سوال های مرتبط