من و دخترم هم دو رقمی شدیم🩷🙏🏻🩷

تصویر
۸ پاسخ

چرا مال تو رفته تو خط سومی

اردیبهشتیه🥰✌️

من 27اردبهشت استم 🫠🫠ان شاءالله به سلامتی بغلش کنی گلم

تصویر

بسلامتی بغلش بگیری عزیزم منم دو روز دیگه دو رقمی میشم

خداروشک عزیزم ایشالا سالم بغل بگیریش

منو دخترمم اردیبهشتیم. ۲۲ اردیبهشت زده. ولی قسمت سوم اصلا مثل ماله شما پر نشده چرا؟ 🤔

ایجان عزیزم بسلامتی ایشالا برای منو نینیم هم دعا کن خوشبحالت چیزی نمونده تا اردیبهشت من تیر ماه وااای😂😂🚶

خداروشکرعزیزم

سوال های مرتبط

مامان ایماه 🩷 مامان ایماه 🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری