۷ پاسخ

دختر من ۷ماهش شد ۶۸۰۰ وزنشه😀🥴

خترت ۶ ماهگی ۸۲۰۰
بازم میگی کمه؟؟؟؟
بنظرم خیلیم عالیه

بعضی ماه ها بچه استپ وزنی داره
من ماه ۵ب۶صوفیا ۱۰۰گرم اضاف کرد

وزنش خیلی خوبه ها

دیگ از ۴ ماهگی ب بعد انگار روند وزن گیری خیلی کم میشه🥲

پیداکن چی دوست داره کدو حلوایی و سیب خیلی خوبه من به پسرم میدم
چی درست میکنی دوست نداره؟

هعی دختر منم الان۷۸۰۰هنوز احساس میکنم کمترم شده اصلا تو بیداری شیر نمیخوره

سوال های مرتبط