وااای منم تا یک ماه چهل روزگی بچمعذاب داشتم اصلا سر سینه نداشتم بچمم نمیتونست سینه بگیره فقط گریه میکرد🥲
میدیدم نمیتونه شیر بخوره زردی هم داشت خودمم پا ب پاش گریه میکردم آخر شوهرم پرسان پرسان به نتیجه رسید که سرنگ و امتحان کنیم با سرنگ سر سینمومیکشیدیم در میومد میدادیم میخورد الان میچسبه ول نمیکنه🤣🤣🤣
فعلا فکش کوچیکه اذیتش نکن ولی سینتو بذار دهنش ، اگه شیردوش برقی داری نوکشو انقد بکش تا درست بشه بچه بتونه بگیره
من میگم مثل اینکه از سینه بدش میاد ک نمیگیره واگرنه تو بیمارستان تا دو روز گرف
من به بچم چندبار دوشیدم از شیشه دادم دیکه نکرفت
الان رابط گرفتم میگیره
رابطبگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.