۵ پاسخ

وااای منم تا یک ماه چهل روزگی بچم‌عذاب داشتم اصلا سر سینه نداشتم بچمم نمیتونست سینه بگیره فقط گریه میکرد🥲
میدیدم نمیتونه شیر بخوره زردی هم داشت خودمم پا ب پاش گریه میکردم آخر شوهرم پرسان پرسان به نتیجه رسید که سرنگ و امتحان کنیم با سرنگ سر سینمومیکشیدیم در میومد میدادیم میخورد الان میچسبه ول نمیکنه🤣🤣🤣

فعلا فکش کوچیکه اذیتش نکن ولی سینتو بذار دهنش ، اگه شیردوش برقی داری نوکشو انقد بکش تا درست بشه بچه بتونه بگیره

من میگم مثل اینکه از سینه بدش میاد ک نمیگیره واگرنه تو بیمارستان تا دو روز گرف

من به بچم چندبار دوشیدم از شیشه دادم دیکه نکرفت
الان رابط گرفتم میگیره

رابط‌بگیر

سوال های مرتبط

مامان عمادم💙 مامان عمادم💙 ۱۳ ماهگی