اصلا نترس
من هم طبیعی زایمان داشتم هم سزارین هر دوتاش اوکی بودم
ولی هیچی طبیعی نمیشه
جفتش سخته😅🤣
مامانا من شبا خیلی دیر خوابم میگیره مثل ساعت ۴ اینا ولی قبل خوابه غذا میخورم میوه میخورم صبحام دیر پامیشم از خواب مثل ساعت ۳ اینا برای بچم ضرر نداری ؟
نترس ان شالله خدا کمک میکنه به چیزای مثبت فکر کن
نترس عزیزم
فقط و فقط بسپار به خدا
این همه مادر زایمان کردن و سالمن
امادگی داشته باش
ماما همراه خوب هم بگیر
منم دوبار سزارین شدم یکی اولی رفتم بیمارستان دولتی تا صب درد. طبیعی کشیدم صب سزارین کردن . جفتش سخته دیگه الکی که نمیشه مادر نمیشیم. ولی سعی کنید طبیعی باشین من هنوز افسوس طبیعی رو میخورم بخاطر رد بخیه های رو شکمم بخاطر بیهوشی که بهم زدن حافظه ام درست جواب نمیده همه چی همش یادم میره
نه نباید بترسی فکر بد نکن فقط به خدا توکل کن انشالله به سلامتی دنیا بیاد بغلش کنی
عزیزم چیکار کردی ۳۶ هفته میخوایی زایمان کنی؟ منم میخوام بچم زود دنیا بیاد ، راهکار بدین
منم مثل شما نمیدونم چیکار کنم،
از هر دو میترسم هیچ کس هم نمیتونه کمکم کنه هر کس تجربه شخصی خودش را داره
معلوم نیست کدوم برای ما راحتتره
هم سزارین هم طبیعی سخته و هر دوش ترس داره
ولی چاره چیه؟
من سزارین شدم خیلی سخت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.