۵ پاسخ

بهداشت گفت مولتی ویتامین بهتره آ د هست مامانایی که بچشون باقله ای هست آد باید بدن

مولتی اشتها آور هست صبح بهش میدم چون شکمش خالی هست کامل میخوره بیرون نمیریزه

نه همون مولتی ویتامین بهش میدم بهداشت بهم گفت اگه باقله ای نیست مولتی بده

مولتی ویتامین که از ۶ ماهگی هست! منظدرتون قطره آد هست؟

یه قطره چکون پر

سوال های مرتبط

مامان چیچوک💙💙 مامان چیچوک💙💙 ۹ ماهگی
مامان کنجد 💝 مامان کنجد 💝 ۱۴ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۹ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۵ ماهگی
مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی