عزیزم سنو واژینال خطرناک ک نیست چرا ادمو میترسونین من خودم تا ۷ هفته سنو واژینال میشدم اونم نه یک بار چندین بار واژینال سنو شدم مشکلی هم برام پیش نیومد
شاید چند قلویی یا دوقلویی🥹تا ۸ هفته نرو سونو عزیزم
من ۲۵ هزار بودم و ۷ هفته
اگه دکتر گفته حتما برو
الان بری معلوم نیست کیسه تشکیل شده یا نه بهت میگن خارج رحمی من اینجور شد بهم
خب شاید دوقلو بارداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.