بتای ۲۴۷۰۰دو روز از موعدم گذشته زیاد نیس؟

۶ پاسخ

عزیزم سنو واژینال خطرناک ک نیست چرا ادمو میترسونین من خودم تا ۷ هفته سنو واژینال میشدم اونم نه یک بار چندین بار واژینال سنو شدم مشکلی هم برام پیش نیومد

شاید چند قلویی یا دوقلویی🥹تا ۸ هفته نرو سونو عزیزم

من ۲۵ هزار بودم و ۷ هفته

اگه دکتر گفته حتما برو

الان بری معلوم نیست کیسه تشکیل شده یا نه بهت میگن خارج رحمی من اینجور شد بهم

خب شاید دوقلو بارداری

سوال های مرتبط

مامان دلوین و سوین مامان دلوین و سوین روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار مامان دیار هفته نوزدهم بارداری
مامان دلناز مامان دلناز هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هستی مامان هستی هفته نهم بارداری