شما هم جای بخیه سزارینتون میخاره؟

۱۴ پاسخ

بعضی وقتا

آرههههه

اره ..

داره از داخل جوش میخوره

خیلی کم

بعضی وقتا

من سر دختر بزرگم تا چند سال بخیه هام خارش شدید داشت سر دومی خداروشکر خارش ندارم

نه...

نه.

آره گاهی

گاهی اره

بعضی وقتا آره

نه.

نه.

سوال های مرتبط